Cursos d'Anglès B2 per videoconferència - Primera Part

Anglès - nivell B2 (videoconferència primera part) (50h)
La primera part del curs B2 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell pre-First que vulguin assolir un nivell First. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball autònom amb recursos i eines (25h) amb classes per videoconferència (25h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats que li permetran comunicar-se espontàniament i entendre els parlants nadius amb diferents entonacions.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l'EIM.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Sheridan, Brendan
Grup: E0