Cursos d'Anglès C2.1 per videoconferència - Primera Part

Anglès - nivell C2.1 (videoconferència primera part) (50 h)

50 % per videoconferència + 50 % de treball autònom

La primera part del curs C2.1 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell Advanced que vulguin assolir un nivell pre-Proficiency. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball autònom (25h) amb recursos i eines amb classes per videoconferència (25h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se fluidament amb parlants nadius, realitzant discursos llargs i complexos amb una pronunciació clara i precisa.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l'EIM.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes.

Selecciona un grup i matricula't