Cursos d'Italià nivell B2 semipresencials - Primera Part

Italià - nivell B2 (semipresencial primera part) (50 h)

50 % presencial + 50 % de treball autònom

La primera part del curs B2 anual semipresencial va dirigida estudiants amb un nivell B2.1 que vulguin assolir el nivell B2 d’italià i correspon a les?50 primeres hores del curs B2 semipresencial anual. És un curs de 50 hores que combina el treball autònom guiat online (25h) amb classes presencials (25h) per practicar la part comunicativa.
Aquest nivell representa un salt pel que fa la competència en l'idioma, ja que progressivament s'amplien el lèxic de què l'alumne disposa (mitjançant textos més complexos tant escrits com orals) i les estructures gramaticals i sintàctiques (discorso riferito, periodo ipotetico) amb l'objectiu de moure's i expressar-se en tots els contextos de l'idioma amb propietat i fluïdesa i participar activament en converses, fòrums sobre temes d'actualitat, història, ciència, medi ambient, art i cultura en general.
En el nivell B2 es consideren els diferents registres d'ús de la llengua, s'analitza la varietat d'ús de les eines sintàctiques i gramaticals, tot i ampliant el domini del lèxic. Les àrees temàtiques son variades i es consideren les característiques dels llenguatges sectorials.
L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el?certificat d’italià de l’EIM.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes.

Selecciona un grup i matricula't